Kommunikation & konflikthantering

Vill du bli tryggare i svåra samtal och starkare i din kommunikation?

Våra kurser inom konflikthantering och kommunikation ger dig praktiska verktyg för att hantera utmanande situationer, förebygga konflikter och bemöta andra på ett professionellt sätt.

Konsten att hantera besvärliga personer

Populär kurs!

Lär dig hantera konflikter och besvärliga personer. En inspirerande och lärorik utbildningsdag som gör att du kommer att bemöta andra på ett bättre sätt.

alla kurser inom Kommunikation & konflikthantering

Kommunikation & konflikthantering

Excel för självlärda

Add Your Heading Text Here

Kommunikation & konflikthantering

Excel för självlärda

Add Your Heading Text Here

Kommunikation & konflikthantering

Excel för självlärda

Add Your Heading Text Here

Man märkte direkt vilka knep som funkade – det var riktigt nyttigt

Filip Hedlund om Kommunikationsdagarna

JAG TYCKER ATT ALLA SOM FÅR CHANSEN SKA GÅ DEN HÄR KURSEN.

Alicia Smedenman om Förhandlingsteknik

Tidigare deltagare berättar

"Jag tyckte kursen var så himla bra!"

Helén McNamee, Controller på Derome Bostad i Varberg, har gått vår endagsutbildning Konsten att hantera besvärliga personer.

Helén McNamee har gått kursen Konsten att hantera besvärliga personer

Vi har en podd!

Kunskapsgruppenpodden är podden där vi djupdyker i aktuella ämnen och spaningar kopplade till arbetslivet. Vi snackar med tidigare kursdeltagare och lär känna våra kursledare på djupet.

Missa inte!

Här kan du lyssna på det senaste avsnittet!

Stärk dina färdigheter i konflikthantering och kommunikation

Oavsett om du vill bli bättre på att leda svåra samtal, förstå olika kommunikationsstilar eller bemöta krävande personer på ett professionellt sätt, hittar du rätt kurs hos oss. Våra utbildningar inom konflikthantering och kommunikation kombinerar teori med praktiska övningar, så att du direkt kan använda kunskaperna i ditt arbetsliv. Här finns kurser i förhandlingsteknik, professionellt bemötande, kommunikationsträning och metoder för att hantera besvärliga situationer. Målet är att du ska känna dig tryggare, tydligare och mer effektiv i din roll – oavsett om du arbetar med kunder, kollegor eller som ledare.